Menu

Νέα ολοκληρωμένη λύση για Εταιρείες Service/Support

More
Επικοινωνία: 210-9345586
Greek English   
  

Νέα ολοκληρωμένη λύση για Εταιρείες Service/Support


Το Servistics, σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά για τις Εταιρείες Service και Support, με σκοπό να βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης τους, αυξήσουν την παραγωγικότητα και αποτελεσματκότητά τους, αποκτήσουν τον έλεγχο της διαθεσιμότητας των ανταλλακτικών και των διαθέσιμων πόρων τους και να διαχειρίζονται ευέλικτα τις εγγυήσεις και τα Συμβόλαια των εγκαταστάσεων των πελατών τους.
Σας επιτρέπει, να διαχειριστείτε αποτελεσματικά όλα τα αιτήματα/βλάβες των πελατών σας, να προγραμματίσετε και οργανώσετε το πλάνο εξυπηρέτησής τους και να δρομολογήσετε στους συνεργάτες σας τις επισκέψεις τους ανα ημερ/νία και ανά πελάτη.

Που απευθύνεται:

>Εταιρείες Διαχείρισης εγκαταστάσεων (Facility Management)

>Οργανισμοί και Εταιρείες που πρέπει να παρακολουθούν τη συντήρηση του Εξοπλισμού τους και τα Συμβόλαια υποστήριξης του(Maintenance & Asset Management)

>Εταιρείες Επισκευών (Technical Service/Support Centers)

Αποτελείται από τις παρακάτω ενότητες:

>Πλάνο Δράσης/Προγραμματισμός
>Διαχείριση Πελατών
>Διαχείριση Βλαβών/Αιτημάτων
>Διαχείριση και Παρακολούθηση Τεχνικών επισκέψεων/Facility management
>Διαχείριση Εγκαταστάσεων/Asset Management
>Διαχείριση Εγγυήσεων/Συμβολαίων
>Διαχείριση και έλεγχος διαθεσιμότητας ανταλλακτικών και πόρων
>Διαχείριση και Παρακολούθηση Έργων/Project management
>Analytics

Περισσότερα...

Τελευταία Έργα

Επικοινωνία

Copyright 2013 by Fortunet Hellas - Powered by Fortunet Hellas Inc. | e-agents technology